Lustrum geopend - Heb jij de Ninety Five trui al gezien?

Nieuws afbeelding 2-9-2022
Opening lustrum
Afgelopen zaterdag 27 augustus was de openingsdag van seizoen 2022-2023. Wat was het leuk om zoveel kinderen en ouders op de club te zien. De Dierentuin teams zijn wegwijs gemaakt en er werd fanatiek geoefend tijdens de clinics voor de Jongste Jeugd en O12. Iedereen kon bij de ijskraam van Da Vinci een lekker ijsje, halen en de ook voor de ouders was het weer gezellig om elkaar na de grote vakantie te zien. Rond borreltijd werden de eerste pitchers van dit seizoen al weer gevuld.

Wat het ook een bijzondere dag maakt, was de opening van het lustrum. Dit jaar bestaat Alliance 95 jaar! Dat willen we uiteraard aandacht geven omdat we als vereniging jaar op jaar ons best doen om bestaande en nieuwe leden te binden en te boeien. Alliance als hockeyclub streeft ernaar dat alle spelers hun plek vinden om te ontwikkelen, plezier te hebben en door te groeien in hun persoonlijke ambitie. En dan is het helemaal leuk om het stickje van generatie op generatie door te geven.

Er zijn tijdens ons bijna 100-jarig bestaan al veel almanakken en lustrumboeken geschreven. Een samenvatting van de historie van onze vereniging staat op deze pagina op onze website.

Lustrumtrui Ninety Five
Iedereen kan een mooie lustrumtrui van het merk Osaka bestellen. Het zijn zeer kwalitatieve truien in wit met zwarte opdruk. Zaterdag 3 en 10 september kan je op de club van 10.00 - 15.00 uur passen en meteen bestellen.

Prijs Senior: € 43,50
Prijs Junior: € 36,50

De bestelling wordt door Jumbohockey geleverd.

Lustrumactiviteiten
De lustrumcommissie organiseert gedurende het seizoen voor alle leden van onze vereniging een aantal leuke lustrumfeesten/-activiteiten. We zullen de data tijdig communiceren.

Voor de komende tijd staan de volgende evenementen gepland, zet ze alvast in je agenda:

Maak er er een gedenkwaardig lustrumjaar van en tot ziens op de club!