Arbitrage

EXTRA Opfrisavond Spelregels dinsdag 13 september om 20.00 uur

Nieuws afbeelding 12-9-2022
De eerste wedstrijden zijn gespeeld. Heb je zelf gefloten en wil je graag meer weten van bepaalde situaties? Of zag je anderen fluiten en dacht: "Dat wil ik ook kunnen". Of ben je nog niet zeker van je kennis over de spelregels en sta je voor de vooravond van een examen deze maand?

Kom naar de extra Opfrisavond Spelregels op dinsdag 13 september in het clubhuis, we beginnen om 20.00 uur.

Er zijn zeer ervaren scheidsrechters aanwezig die jou graag helpen.

Met sportieve groet, namens de Arbitragecommissie
Maurits van der Heijden

ps. op de Alliance website staat op deze pagina (link) veel informatie over de spelregels, inclusief verwijzingen naar ondersteunende informatie van de KNHB.

Heb je interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Mail het naar [email protected].