Bestuurstafel

Dank Sander Noordhof!

Nieuws afbeelding 26-9-2022
In een voor Alliance Dames 1 zware en onzekere periode deze zomer heeft Sander Noordhof, vader van 2 kinderen op onze club, veel werk verzet om een respectabel Dames 1 op de been te krijgen. Sander was jarenlang speler voor Bloemendaal en Rood-Wit Heren 1 en is een ervaren selectietrainer. Hij is erin geslaagd een scenario zonder team - waarmee we behoorlijk in ons maag zaten - om te buigen naar een positief scenario met een nieuw Dames 1. Hij heeft in de afgelopen weken de basis gelegd voor het team dat, zoals we hebben kunnen zien bij de eerste wedstrijden, goed kan wedijveren in de Eerste klasse. Nu het team staat, zit de opdracht van Sander erop en neemt Carlos (Charlie) Pereira, die eerder met veel van de dames samenwerkte, de coachrol over.

We willen onze grote dank uitspreken naar Sander omdat we door zijn buitengewone inzet we dit seizoen een Alliance Dames 1 team hebben. Naar aanleiding van de gesprekken die we met Sander hebben gevoerd in het proces om Dames 1 op te bouwen, heeft het bestuur hem gevraagd te helpen met het vormgeven en invullen van de structuur en organisatie van het hockeytechnisch kader van Alliance. Het bestuur werkt daarin samen met een professionele staf en vakkundige vrijwilligers. Sanders ervaring en visie gaan de club helpen om een goede basis te leggen waar we de komende jaren profijt van moeten gaan hebben.

Met sportieve groet,
Het Bestuur

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.