Bar & Clubhuis

Kom eten op de club met wisselend maandmenu

Nieuws afbeelding 7-10-2022
Wisten jullie al dat je met je team op de club kunt komen eten? Bijvoorbeeld een vaste dag in de maand. Of als kennismaking inclusief ouders, broertjes en zusjes.
Kees heeft iedere maand een wisselend menu met o.a. een heerlijke Alliance (cheese)burger of een andere gezonde maaltijd, voor slechts € 8,50 pp. Goed voor de teambuilding en altijd gezellig!
Met glutenvrij en vegetarisch wordt uiteraard rekening gehouden.

Het menu van de maand oktober is:

Ook met je gezin of commissie eten op de club is natuurlijk mogelijk of individueel als ouder tijdens een training bijvoorbeeld.

Enthousiast geworden en wil je afspreken of wil je meer weten? Stuur dan een mail aan [email protected] en laat weten wanneer je wil komen, welke dag en hoe laat of wat je vraag is. Kees rechtstreeks contacten op de club kan natuurlijk ook.

Met warme groet van de Barcommissie,
Kees Heger
Martine Verhagen
Astrid Jansen
Suzanne Antonisse
Shira Gimes

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.