2de fase vergroening Alliance

Nieuws afbeelding 24-10-2022 Om de nabije omgeving van het clubhuis wat te verzachten en vergroenen, is vorig jaar een haag geplaatst bij de fietsenstalling en zijn bomen gepland op het plein tussen veld 1 en 3. Gisteren hebben we het terras van het clubhuis van meer groen voorzien.

Onder leiding van Jasper Langezaal hebben Manoj, Titia, Freek, Fleur, Roeland, Freek (helaas niet op de foto) David en Daan, geholpen door de jeugd (Julia, Kiki, Sofia, Saar, Lucas, Elin) een flink aantal Portugese Laurier struiken gepland tussen de treden bij het terras.

Het ziet er prachtig uit. We hopen dat jullie er ook van gaan genieten.

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.