Zaalhockey

Nog aantal vrijwilligers nodig voor opbouw blaashal DONDERDAG.

Nieuws afbeelding 2-11-2022
We hebben al veel reacties (waarvoor dank!) maar nog niet de aantallen die we nodig hebben. Op de site om in te schrijven staat precies wanneer we inzet nodig hebben en per blok wanneer wat de behoefte is.
WE GAAN DONDERDAG 10 NOVEMBER OPBOUWEN.
Zie het volgende bericht voor laatste info en om in te schrijven:

Kijk op de link en schrijf je svp in. Bij twijfel, doen!

Dus heb je even tijd? Kan je je werk een uurtje eerder starten of later doorgaan? Kan op woensdagmiddag je kind bij een vriendje spelen? Wil je zoon of dochter een uurtje extra trainen op de woensdagmiddag?

Het is geen vies of zwaar werk dus voor iedereen geschikt. Neem contact op via [email protected] als je twijfelt, er zijn veel verschillende werkjes.

Hieronder een aantal beelden van vorig jaar. Daar kan jij dus dit jaar weer / ook bij zijn.

Uitrollen buitendoek over het onderzeil

Strak trekken van buitendoek

Uittrekken van het net gemaakt van staaldraad - deel1

Uittrekken van het net gemaakt van staaldraad - deel2

Aggregaat blaast met veel vermogen de hal op

Monteren lampen in de hal op halve hoogte

Plaatsen van de vloer

Dichtrijden van de naden tussen de tegels

Plaatsen van goals, tribunes

Alliance Arena in vogelclucht

Mede mogelijk gemaakt voor en door leden en ouders/verzorgers van Alliance.

Bij voorbaat dank voor je hulp!
met sportieve groet van
de Blaashalcommissie

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.