Toernooien

Zaalhockey en fun in de kerstvakantie!!

Nieuws afbeelding 17-11-2022
Alliance breedte teams kunnen zich nu inschrijven voor het Alliance Oliebollen zaaltoernooi op 2, 3, 4, 5 en 6 januari 2020. Op de twee velden van onze Alliance Arena blaashal kunnen de jongens en meisjes van de O16, O14 en O12 categorie meedoen aan het toernooi ter voorbereiding van de zaalcompetitie.

Het toernooi wordt sinds een aantal jaar georganiseerd vanuit een idee van ouders van MHC Alliance als traditie voor de club. Afgelopen edities (voor de Corona periode) speelden bijna 600 jongens en meisjes uit de B-, C- en D-categorie mee. Zaalhockey is een superleuke hockey variant en met dit toernooi willen we het zaalseizoen extra goed benutten! Je kunt lekker oefenen met andere leuke teams en het wordt ook nog een gezellige dag! Het toernooi wordt ook opengesteld voor andere verenigingen waarbij Alliance teams voorrang krijgen op deelname als je voor 25 november inschrijft. Doe je met ons mee?

De hele dag actief met je team
Iedereen wordt ontvangen met een croissantje en er wordt gezorgd voor lunch, fruit en andere versnaperingen. Er is lekkere muziek tussen de wedstrijden door, je kunt met je team op de foto met reuze oliebollen en er zijn extra activiteiten en leuke prijzen te verdienen. Natuurlijk ontbreken de (honderden!) oliebollen niet!

Het is een recreatief toernooi, alle teams vanaf de O16-3, O14-3 en O12-3 kunnen zich inschrijven:
Maandag 2 januari Meisjes O12
Dinsdag 3 januari Meisjes O14
Woensdag 4 januari Jongens O16 (halve dag)
Donderdag 5 januari Jongens O14 en jongens O12
Vrijdag 6 januari Meisjes O16

Het toernooi is van 09.00-16.00 uur (jongens O16 van 09.00-13.00). We streven naar 100 minuten hockey per team. Zaalschoenen, bitje en zaalsticks zijn verplicht. Ieder team zorgt ook voor een geschikte scheidsrechter voor hun klasse en voor een vrijwilliger die een deel van de dag assisteert bij de organisatie.

Om de kosten te dekken is het inschrijfgeld per team € 200,- voor 10 spelers + 2 begeleiding inclusief lunch en snacks (JO16 betaalt € 135,-). Extra begeleiding en extra speelsters betalen € 10,- pp. Ieder Alliance team levert een ouder die 2 uur helpt bij de wedstrijdtafel.

Wees er snel bij. De Alliance teams die zich voor 25 november inschrijven zijn verzekerd van deelname. Daarna worden andere clubs die zich ook hebben aangemeld bevestigd. Kijk op www.oliebollenzaaltoernooi.nl voor een impressie en meer informatie. Meteen inschrijven? Klik hier voor het inschrijfformulier.

Voor verdere vragen kun je ons bereiken via Bart Smulders: [email protected] of 06-18217001.

Wij hopen je te zien op 2, 3, 4, 5 of 6 januari!

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.