Vrijwilliger worden? Lees de vacaturekrant!

Nieuws afbeelding 18-11-2022
De vacaturekrant is uit! Lees de bijlage pdf met de vacatures die we graag willen invullen.

We zijn trots op wat we bereiken als vereniging, als hockeyclub, als MHC Alliance! Denk je dat je ook een steentje kan bijdragen? Aarzel niet om contact op te nemen als je denkt dat je kan helpen maar bang bent dat het teveel tijd kost, er zijn altijd wel mogelijkheden om daar een mouw aan te passen. Vele handen maken licht werk en samen kunnen we veel voor mekaar krijgen.

Alle vacatures incl. contactpersonen staan ook op deze pagina op onze website (link).

Je kan altijd iemand van het bestuur aanspreken als je vragen hebt. Je kan ook altijd Klaske, onze verenigingscoördinator aanspreken als je meer informatie wilt.

Met sportieve groet,
het bestuur

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.