Bestuurstafel

Bestuurswisselingen Secretaris en Breedtehockey jeugd

Nieuws afbeelding 23-11-2022 Tijdens de ALV op dinsdag 8 november jl. zijn zowel Janine Bauer als Claire van Diemen officieel tot bestuurslid benoemd. Janine vervult al enige maanden de functie van secretaris en Claire heeft Danielle Möring-Riegen opgevolgd als bestuurslid breedtehockey voor de jeugd.

Hieronder introduceren de nieuwe bestuursleden zich.

Secretaris Janine Bauer

Beste allemaal, ondertussen ben ik alweer enige maanden druk met mijn nieuwe rol als secretaris binnen het bestuur, maar ik vertel graag nog even kort iets over mijzelf. Samen met man en kids woon ik in Haarlem en in het dagelijks leven ben ik werkzaam als arbeidsjurist. In 2016 begon mijn zoon bij Bitjes en Nopjes, waarna ook zijn zusje volgde en beiden hockeyen ondertussen alweer enige jaren met veel plezier bij Alliance.

Zelf vind ik het ontzettend leuk én belangrijk om mijn steentje bij te dragen aan een club waar mijn kinderen zoveel tijd doorbrengen en met zoveel plezier hockeyen. Als secretaris ben ik o.a. verantwoordelijk voor de evenementen, vrijwilligers, sportkampen, online media, communicatie en branding.

Binnen Alliance ben ik – naast secretaris – samen met Ellen Messagie en Hilde Tolboom categorieleider bij de categorie JO12 en samen met Maurine Carmona Galicia-van Mourikpak ik de HR-gerelateerde zaken op die spelen bij Alliance. Op deze manier sta ik als secretaris extra in de organisatie.

Mocht het je leuk lijken om binnen deze gebieden ook een rol te vervullen, dan hoor ik uiteraard graag van je. Je kunt mailen naar [email protected].

Wellicht tot snel. Janine Bauer

Bestuurslid Breedtehockey Claire van Diemen

Graag stel ik mij voor als nieuw bestuurslid Breedtehockey. In mijn jeugd heb ik jarenlang fanatiek bij MHC Bennebroek gehockeyd, om na mijn studie met een vriendinnenteam de stick weer op te pakken bij Rood-Wit. Sinds 2019 ligt mijn focus compleet bij Alliance, waar mijn twee kinderen dit seizoen met veel plezier in de categorieën JO10 & MO12 hockeyen.

De afgelopen jaren heb ik als categorieleiding en wedstrijdsecretariaat Jongste Jeugd al een beetje kunnen ervaren wat er zoal achter de schermen bij komt kijken om een grote club als Alliance draaiende te houden. Als bestuurslid Breedtehockey hoop ik, mede door duidelijke interne en externe communicatie, de komende jaren een positieve bijdrage te kunnen leveren binnen de organisatie.

Ik heb er zin, tot snel langs de lijn!
Met sportieve groet, Claire van Diemen

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.