Evenementen

O10 ‘Glow in the dark’ zaal clinic door Heren 1 op 4 januari 2023

Nieuws afbeelding 4-12-2022
Beste spelers van de O10,

Speciaal voor jullie wordt er op 4 januari in het Kennemer Sportcenter in Haarlem door Heren 1 een stoere clinic gegeven met een coole ‘Glow in the dark’ wedstrijdzaal!

Ter voorbereiding van de zaalcompetitie worden er aantrekkelijke trainingen gegeven met tips en tricks door onze H1 helden. En je speelt wedstrijdjes in de ‘Glow in the dark’ zaal, een ervaring die je lang zal herinneren. Zaalhockey is sowieso een superleuke hockey variant en met deze clinic willen we het zaalseizoen extra goed benutten! Je kunt lekker oefenen met andere leuke kinderen en het wordt ook nog een gezellige dag! Doe je met ons mee?

Zaalhockey en fun in de kerstvakantie!
Iedereen wordt ontvangen door de ‘Glow’ jongens van Heren 1 waarna je wordt ingedeeld in groepjes. Je krijgt oefeningen met individuele tips waarbij je tricks leert zoals de tip-in, turnen en natuurlijk scoren. En je krijgt je eigen Heren 1 teamcoach bij de wedstrijdjes. Er wordt gezorgd voor limo, er is lekkere muziek tussendoor en je kunt met je team, vrienden en vriendinnen op de foto met reuze oliebollen. Er zijn extra activiteiten en leuke prijzen te verdienen. Natuurlijk ontbreken de (vele!) oliebollen niet!

Er zijn twee shifts van 09.30-12.30 uur en van 13.00-16.00. Zaalschoenen, bitje en zaalhandschoen zijn verplicht.

Om de kosten te dekken is het inschrijfgeld per speler € 22,50. Dit bedrag is inclusief zaalhuur, apparatuur, drankje, oliebol, versnapering en natuurlijk ‘Glow’ Heren 1!

Meld je aan via dit formulier (link), dan houden we een plaatsje voor je vrij! Inschrijven kan individueel of met (een deel van) een team. Hierna krijg je een betaalverzoek en is je inschrijving definitief.

Vanaf vrijdag 9 december krijgen spelers van andere clubs de mogelijkheid om in te schrijven, zorg dat je op tijd bent!

Kijk voor een impressie op www.oliebollenzaaltoernooi.nl/glow.

Heb je vragen dan kun je ons bereiken via Jort van Laar: [email protected] of 0617861727.

We zien je graag op 4 januari!

Namens de organisatie,
Jort van Laar & Bart Smulders

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.