BOLLEN EN BUBBELS actie op oudejaarsdag - bestellen vanaf de 27e

Nieuws afbeelding 21-12-2022
In aanloop naar Oud & Nieuw organiseren wij ook dit jaar weer de ‘Bollen & Bubbels' actie. Na twee voorgaande acties is dit inmiddels een traditie. Dus doe mee en bestel op tijd, op=op.

Je kan vanaf 27 december bestellen via een tijdelijke actie module in de Alliance app. Op 31 december tussen 12.00 en 15.00 ophalen in het clubhuis.

Waarom bestellen?
  • Lekkere verse oliebollen en krentenbollen
  • Zelfgemaakt in de keuken van Alliance.
  • Je kan ze meteen meenemen en hoeft niet in een rij te staan.
  • Goede kwaliteit Cava of Crémant erbij bestellen.
  • Je hebt alles in één keer in huis en je steunt hiermee ook nog eens de club.

Wat kan je bestellen?
  • Oliebollen naturel, 5 stuks voor €5,50
  • Oliebollen met krenten, 5 stuks voor €5,50
  • Fles Cava brut Gold Fizz * voor € 10,00
  • Fles Crémant de Bourgogne ** voor € 20,00
* zie hieronder meer info

Iedereen is op 31 december tussen 12.00 en 15.00 uur van harte welkom om je bestelde bollen en bubbels in het clubhuis op te komen halen. Wij staan dan klaar met een glaasje glühwein om samen het nieuwe jaar tegemoet te klinken.

Op naar een bruisend en sportief 2023!

Smakelijke groet,
De Barcommissie en het Bestuur in samenwerking met dames van DO25-1 en diverse vrijwilligers

* Cava brut Gold Fizz
Cava wordt op dezelfde manier gemaakt als champagne maar dat uit Spanje. Deze cava is door Delicious Magazine uitgeroepen tot de Beste Bubbel in deze prijsklasse. De smaak is fruitig en uitgesproken. Deze bubbel is lekker fris en heeft een fijne tintelende mousse. Een mooie cava met een hint van rode grapefruit. Hier willen we nog wel een glas van!

** Crémant de Bourgogne
Tot 1919 behoorden de wijngaarden van Bruno Dangin tot Champagne. Na de herindeling liggen ze heel noordelijk in Bourgogne. Toch maakt hij hier waanzinnige mousserende wijnen die niet onderdoen voor de beroemde buren. Score 9/10 de Grote Hamersma: Zuiver, ziltig en precies. Weldadige mousse, sappig wit fruit, smaakpapil openend, fijne zuren.

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.