Bestuurswisseling Tophockey

Nieuws afbeelding 29-12-2022
Beste leden en ouders/verzorgers van jeugdleden,

Op de valreep van het kalenderjaar willen we jullie laten weten dat Jochem Verberne heeft besloten zijn rol van bestuurslid Tophockey neer te leggen. Na ruim twee intensieve jaren als bestuurslid van MHC Alliance maakt Jochem graag meer ruimte voor privé en zijn werk, en is hij tot de conclusie gekomen dat tophockey op dit moment een ander type bestuurslid vraagt.

We zijn Jochem als bestuur en als club zeer dankbaar voor zijn inzet de afgelopen jaren. Er is twee jaar geleden met de komst van de Technisch Directeur gekozen voor een opzet waarbij de ondersteuning geprofessionaliseerd is. Jochem heeft zich vooral ingezet om onze trainers meer in hun kracht te zetten en de omstandigheden voor topteams om te presteren te verbeteren. Deze structuur heeft op een aantal vlakken goed gewerkt en we kijken momenteel hoe dit in de toekomst verder verbeterd kan worden.

Jochem heeft de afgelopen jaren ziel en zaligheid in het aansturen van tophockey gestopt. We zullen zijn bijdragen voor de club en binnen het bestuur missen.

Het bestuur heeft besloten Bas van der Kaa de positie van bestuurslid Tophockey te laten innemen. Bas heeft veel hockeyervaring en een goed hockeynetwerk. Ook is hij de laatste tijd al betrokken bij Dames 1 en zal nu dus het gehele tophockey onder zijn hoede nemen. We zijn blij dat Bas deze uitdagende rol op zich wil nemen. Jochem zal hem in de komende weken daarbij nog ondersteunen.

Hiermee komt de functie Exploitatie & Sponsoring vacant en gaan daarvoor op zoek naar een nieuw bestuurslid.

Namens het hele bestuur een goede jaarwisseling gewenst.

Met sportieve groet,

Daan Beekhuis
Voorzitter

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.