Hockey & Trainingen

Is jouw lach je lief? Kom naar de hapdag op zaterdag 18 februari !

Nieuws afbeelding 14-2-2023
Op zaterdag 18 februari is er weer gelegenheid om een afdruk te laten maken voor een professioneel op maat gemaakte gebitsbeschermer.

SPTL is in het clubhuis aanwezig van 10:00-14:00 uur, aanmelden graag van te voren via https://sptl.nl/.

Op de hapdag > melden bij administratietafel > kleur kiezen en afrekenen > afdruk nemen > beschermer thuis ontvangen.

"Met een op maat gemaakte gebitsbeschermer van SPTL ga je voor een gebitsbeschermer die goed beschermt tijdens het sporten.
Het grootste voordeel van een op maat gemaakte gebitsbeschermer van SPTL in vergelijking met een bitje uit de winkel is de pasvorm. Een goede pasvorm zorg voor: optimale bescherming, meer draagcomfort, beter ademen, beter slikken en beter praten."

Zie de bijlage flyer voor meer info over assortiment, prijzen en kleur(en) opties.....

Als je niet op deze dag kan, kan je eventueel op de website kijken voor hapdagen op andere dagen bij andere clubs in de buurt.

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Bijlage