Hockey & Trainingen

Speciale keeperstraining met Hidde en Katia op 23 maart

Nieuws afbeelding 15-3-2023 Dit is een speciale keeperstraining met inzet van Hidde, keeper Heren1, en Katia, vorig jaar de keeper van Dames1en keeper van het nationale dameshockey team van Oekraïne. Dat betekent extra uitdagende oefeningen!

Ook is het leuk voor de keepers om met een hele grote groep clubkeepers samen training krijgen en helemaal van deze toppers.

De keepers die hiervoor in aanmerking komen, ontvangen hierover een e-mail met verdere instructies en tijdstip.

Met sportieve groet,
namens de Keeperscommissie.
Karianne Kleyn Molekamp

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook? Klik op de icoontje voor de nieuwsberichten en meer korte updates.
----

Wil je een indruk krijgen van wat er allemaal gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht? Oude nieuwsberichten kan je nalezen want staan allemaal nog op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.