Bestuurstafel

Opzeggen voor het seizoen 2023-2024? Doe dat voor 1 mei.

Nieuws afbeelding 23-3-2023
Ieder jaar herinneren we onze leden aan de deadline van 1 mei voor het opzeggen van het lidmaatschap van onze vereniging. Net als bij vele andere sportverenigingen ligt ook bij ons deze deadline ruim voor de start van het nieuwe seizoen. Wij doen dit om tijdig nieuwe teams te kunnen vormen omdat Alliance ook al heel vroeg het aantal teams aan de KNHB moet doorgeven.

Wij hopen natuurlijk dat we zo min mogelijk opzeggingen hebben dus als je vragen, twijfels etc, hebt, laat het ons svp weten. Opzeggen moet via het digitale opzegformulier. Deze kan je vinden door in te loggen op de website met jouw lidnummer en wachtwoord. Ga dan naar Club> Opzegformulier.
- opzeggen voor 1 mei: geen toeslag
- opzeggen na 1 mei maar voor 1 juli: € 158 toeslag
- opzeggen na 1 juli: het volledige bedrag van de contributie voor desbetreffende categorie

Voor eindexamen kandidaten geldt dat je uitstel tot 1 juli kan aanvragen, stuur daarvoor svp een e-mail naar [email protected]. Ook andere vragen over opzeggen kunnen naar dit e-mailadres.

Met sportieve groet,
David van Duffelen
Penningmeester

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook? Klik op de icoontje voor de nieuwsberichten en meer korte updates.
----

Wil je een indruk krijgen van wat er allemaal gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht? Oude nieuwsberichten kan je nalezen want staan allemaal nog op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.