3de fase van nieuw groen op Alliance

Nieuws afbeelding 27-3-2023
Met de aanplant in de grote plantenbakken is de 3de fase van nieuw groen op het Alliance sportterrein afgerond. Fase 1 was de aanplant van de Portugese laurier en Amberboom bij de fietsen en de Steeneiken en Beuken in de nieuw gemaakte vakken. Fase 2 was de aanplant van Portingeseind Laurier rondom het terras en fase 3 is de aanplant in de plantenbakken.

Als je dit een supermooi initiatief vindt en je ook goede groene ideĆ«en hebt, of je ook wel 's de handen uit de mouwen wil steken om het terrein of clubhuis te onderhouden, je bent van hart welkom! Neem dan contact op met Jan Marten Elis door een e-mail te sturen naar [email protected].

Met groene groet,
Jasper Langezaal
namens de Duurzaamheidscommissie
en Jan Marten Ellis, Facilitair Manager

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook? Klik op de icoontje voor de nieuwsberichten en meer korte updates.
----

Wil je een indruk krijgen van wat er allemaal gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht? Oude nieuwsberichten kan je nalezen want staan allemaal nog op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.