Kom je ook naar de O12 of O14 Vrijdagavond Teamavond?

Nieuws afbeelding 11-4-2023 De LustrumCie organiseert met het Jeugdbestuur de Vrijdagavond Teamavond op 14 april voor alle O14 spelers en op 21 april voor de O12 spelers.

*** UPDATE 18/4: O12 IS UITVERKOCHT ***

*** UPDATE 12/4: O14 IS UITVERKOCHT ***

18.30-20.30 | ENTREE €5,95 | INDIVIDUEEL AANMELDEN

Het eten is geregeld. Schuif aan bij je eigen team of bij een ander. Er is lekkere muziek en je krijgt een bingokaart voor de inmiddels beroemde Alliance Bingo met leuke prijsjes.

Iedereen is welkom, je hoeft dus niet per team op te geven. We maken er gewoon een leuke avond van.

Geef je op via de app (inloggen met eigen account - Menu ...Meer / Evenementen) of via de website (inloggen rechtsboven - menu Club / Evenementen).

Met gezellige groet,
LustrumCie en Jeugdbestuur

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook? Klik op de icoontje voor de nieuwsberichten en meer korte updates.
----

Wil je een indruk krijgen van wat er allemaal gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht? Oude nieuwsberichten kan je nalezen want staan allemaal nog op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.