Toernooien

Schrijf je nu in voor het Alliance BeachBam! O12/O14 toernooi op zaterdag 17 juni!

Nieuws afbeelding 22-4-2023

Dit jaar organiseert Alliance het BeachBam! toernooi ook voor O12 en O14 hockey teams uit de regio, op zaterdagmiddag 17 juni van 13:30 tot 19:30. Speel nog lekker een paar partijtjes met je team en sluit het seizoen af met een Bam! We nodigen ook teams van andere clubs uit, dus wees er snel bij en ga direct naar het inschrijfformulier (link).

Wedstrijden en fun!
Het thema van het toernooi is: lekker chillen zoals op het strand. Tijdens in totaal 100 minuten hockey knal je met je team een paar lekkere goals. Tussen de wedstrijden door hoef je je niet te vervelen: met een paar leuke activiteiten heb je een tof programma. En ben je helemaal uitgeput dan is het tijd voor chillen met een ijsje.

Ook 9-tallen op een half veld
Ben je met een kleinere groep spelers dan kun je ook op een half veld met een team van 9 spelen!

De leukste outfit
Overtuig de jury dat jouw team bestaat uit echte BeachBam!ers met de creatiefste outfit en verdien een leuke prijs!

Zie jij jezelf hier al lekker zitten?!

En het werd nog gezellig…
Van hard werken op het hockeyveld en de activiteiten krijg je natuurlijk gezonde trek! Wij zorgen voor een lekker tussendoortje voor je team op BeachBam!. En aan het eind van de middag kun je voor je team een warme snack ophalen. Uiteraard is ook de bar open en kun je zelf nog andere dingen bestellen.

Inschrijfgeld
Om de kosten te dekken is het inschrijfgeld per team € 175,- (maximaal 15 spelers en begeleiders. Extra deelnemers betalen € 10,00,- pp. Speel je met 9 dan betaal je € 160,- voor maximaal 13 deelnemers. Hiervoor krijg je een tot in de puntjes geregeld hockeytoernooi met versnapering, avondsnack en uiteraard voor ieder team een prijs.

Inschrijven?
Doe je mee op 17 juni? Ga dan nu naar het inschrijfformulier (link), Alliance teams krijgen voorrang!

Heb je hierover vragen dan kun je ons bereiken via [email protected].

Tot dan!
De toernooicommissie

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook? Klik op de icoontje voor de nieuwsberichten en meer korte updates.
----

Wil je een indruk krijgen van wat er allemaal gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht? Oude nieuwsberichten kan je nalezen want staan allemaal nog op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.