Lustrum Eindfeest op 2 juni!

Nieuws afbeelding 21-4-2023
Op 2 juni knallen we het 95 jarige lustrumjaar uit met een spetterend Back to 90's Eindfeest 18+

*** Het feest is UITVERKOCHT***

Denk felle neon kleuren, Breezers, rollerskates en zonnekleppen, spice girls, cassette bandjes en kleurrijke foute trainingspakken…

En ja, het is echt waar…. De HERMES HOUSEBAND uit de jaren negentig komt op de club OPTREDEN!!!!

Dus trek je foute 90s outfit maar uit de kast en smeer de stembanden om straks luidkeels I WILL SURVIVE mee te zingen.

De kaartverkoop is geopend, wees er snel bij want OP=OP

VR 2 JUNI 20.30 | BACK TO 90s LUSTRUM EINDFEEST 18+ | ENTREE LID & INTRO EUR 14,95 | AANMELDEN VIA INLOG KIND IN ALLI APP

Tot 2 juni,
De LustrumCie

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook? Klik op de icoontje voor de nieuwsberichten en meer korte updates.
----

Wil je een indruk krijgen van wat er allemaal gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht? Oude nieuwsberichten kan je nalezen want staan allemaal nog op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.