Winnaars van de OSAKA hoodie actie

Nieuws afbeelding 11-5-2023
In november hadden we een leuke actie met onze sponsor Osaka en mochten we een aantal 'vesthoodies' weggegeven. Via ons instagram account hebben een aantal teams gereageerd.
  • JO8-1 Wit had een vrolijke beachboy feestfoto ingezonden (genomen op het O8 hockeyfeest)
  • MO9-1 Groen had een foto helemaal in gouden feestkleding ingezonden (genomen voordat ze naar het O9 hockeyfeest gingen)
  • JO10-2 Wit had foto’s ingezonden van hun teamuitje. Teambuilding in het bos en daarna lekker pannenkoeken eten.
Gefeliciteerd! Deze teams hebben eerder dit jaar de Osaka / Alliance kleding gekregen en dragen deze met trots en enthousiasme.

JO8-1 Wit

MO9-1 Groen

JO10-2 Wit

We communiceren regelmatig op onze socials hoe het met de vereniging en met de teams gaat. Volg ons op insta (link) en je bent up-to-date met nieuwe ontwikkelingen en verslagen van events. Tag jij Alliance wel eens in een teamverslag van je team of dat van je zoon of dochter. Zeker doen, we reposten graag!

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook? Klik op de icoontje voor de nieuwsberichten en meer korte updates.
----

Wil je een indruk krijgen van wat er allemaal gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht? Oude nieuwsberichten kan je nalezen want staan allemaal nog op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.