Hockey & Trainingen

Open trainingen Dames 1 op 25 mei, 1 juni en 8 juni

Nieuws afbeelding 18-5-2023
Alliance Dames 1 organiseert open trainingen op donderdag 25 mei, 1 juni en 8 juni. Deze trainingen starten om 20.30 uur.

We zoeken speelsters die samen met ons de uitdaging aan willen gaan om de nieuwe basis van D1 te worden.

Het team:
  • is ambitieus;
  • werkt hard;
  • een combinatie van oude ervaren speelsters en jonge, nieuwe meiden vanuit de jeugd;
  • traint 2x per week op dinsdag en donderdag;
  • maakt gebruik van teamauto's van de club.

Dames 1 heeft voor volgend seizoen een nieuw begeleidingsteam bestaande uit Piet-Hein Schröder en Rogier Trousset.
Piet-Hein heeft zijn sporen lang en breed verdiend in de hockeywereld. Zo is hij onder meer (assistent) trainer/coach geweest van Jong Oranje, KZ, Bloemendaal, Amsterdam en op dit moment bij Kampong.
Rogier heeft een jarenlange staat van dienst als trainer/coach (jeugd en senioren) binnen diverse clubs in onze regio.

Heb je interesse of wil je meer weten neem dan contact op met Piet-Hein via [email protected] of 0654983542.

Met sportieve groet
van Dames 1

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook? Klik op de icoontje voor de nieuwsberichten en meer korte updates.
----

Wil je een indruk krijgen van wat er allemaal gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht? Oude nieuwsberichten kan je nalezen want staan allemaal nog op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.