Zondag 21 Super Sunday met DO25-1, D1 en H1 - kom ze aanmoedigen!

Nieuws afbeelding 19-5-2023
Aankomende zondag staat er voor zowel Dames O25-1, Dames 1 als Heren 1 van Alliance een belangrijke wedstrijd op de planning op de laatste zondag dat deze teams allemaal thuis spelen.

De Dames O25-1 staan al 9 punten los van nr 2 en met nog 3 wedstrijden te gaan kunnen ze dus zondag al kampioen worden. Tegenstander is de nr 2: Spire (Hoogwoud, bovenin Noord-Holland). Ze spelen om 11.00 uur op veld 3.

Voor Dames 1 is het de laatste wedstrijd van dit seizoen en na een pittig seizoen is het nog steeds mogelijk om te handhaven. Als zij komende zondag winnen, en hun directe tegenstander niet wint kunnen ze 10e worden wat handhaving betekent. Ondanks dat het dus niet volledig in eigen handen is, moeten wij wel met de hele club achter Dames 1 staan om in ieder geval de drie punten tegen Geel-Zwart te pakken!! Dan kan Dames 1 in de 1e klasse blijven en dat is van belang voor iedereen van de club. Dat betekent dus dat wij met z'n allen Dames 1 hun verdiende support moeten geven aankomende zondag!!

Na Dames 1 zijn de Heren aan de beurt, en zij zijn nog volop in de strijd om promotie naar de 1e klasse waar te maken. Zondag is voor hun zeer belangrijk als ze Hisalis op bezoek krijgen. Bij winst komt de stap richting promotie steeds dichterbij met nog 4 wedstrijden te gaan!

Kortom, elke Alliance liefhebber mag deze dag niet missen, want een betere hockeydag op Alliance gaat er voorlopig niet komen!

Daarnaast lijken de weersvoorspellingen goed, dus alle redenen om aanwezig te zijn en juichend aan de lijn te staan om onze teams aan te moedigen!

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook? Klik op de icoontje voor de nieuwsberichten en meer korte updates.
----

Wil je een indruk krijgen van wat er allemaal gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht? Oude nieuwsberichten kan je nalezen want staan allemaal nog op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.