Hockey & Trainingen

Heren 1 knokt voor promotie, kom zondag aanmoedigen!

Nieuws afbeelding 6-6-2023
Met 4 punten voorsprong op nr 3 in de poule en nog twee wedstrijden te spelen, knokt Heren 1 voor de welverdiende promotie naar de 1e Klasse. Aanstaande zondag 11 juni om 14:45 uur zal er worden afgeslagen tegen Terriërs Heren 1 op veld 2.
Kom zondag ons Heren 1 aanmoedigen op de club!

Na afloop worden alle seizoenskampioenen van Alliance gehuldigd en is er een Familie Thé Dansant! Zo maken wij er samen een mooi feest van!

Praktisch een jaar geleden stond Heren 1 in de onderste regionen van de 1e klasse. Een coachwissel bracht toen net niet de gewenste handhaving, maar leidde wel tot een hechte samenwerking tussen team en de nieuwe staf, met als doel om zo snel mogelijk weer terug te keren op het ‘oude vertrouwde niveau’.

Onder leiding van coach Erwin van der Weijden en assistent-coach Wouter Mijnsbergen is dit seizoen een hecht vriendenteam gesmeed, dat voor elkaar door het vuur gaat en sportief het beste uit elkaar weet te halen. Samen moesten een aantal moeilijke persoonlijke- en sportieve momenten worden verwerkt. Telkens was de hechte vriendschap de basis waarop dit team bleef bouwen aan de sportieve en persoonlijke successen. De teamuitjes en weekenden werden gebruikt om de onderlinge banden te versterken en vooral heel veel lol met elkaar te maken, met dank aan alle teamsponsoren van Heren 1.

Bij elke thuiswedstrijd wordt het team versterkt met twee ‘mini’s van de week’ die - in ruil voor twee goede moppen - een prachtige zondag krijgen samen met Heren 1 op de club. Zo probeert Heren 1 de binding met heel de club te versterken. Een mix van ervaring, talent en eigen kweek heeft ervoor gezorgd dat Heren 1 weer op de kaart staat. Wekelijks worden spelers uit de junioren ingepast in de wedstrijden en trainingen. Hiermee is een innige band ontstaan tussen Heren 1, JO18-1 en JO16-1. Alliance Heren 1 wil deze mooie vriendschap bekronen met een verdiende promotie naar de 1e Klasse, want….. ‘promoveren kan je leren’.

Spelers en Staf van Heren 1

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook? Klik op de icoontje voor de nieuwsberichten en meer korte updates.
----

Wil je een indruk krijgen van wat er allemaal gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht? Oude nieuwsberichten kan je nalezen want staan allemaal nog op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.