Hockey & Trainingen

JO12-1 kampioen!

Nieuws afbeelding 10-6-2023
JO12-1 heeft dit mooie seizoen afgesloten als kampioen. Het afgelopen jaar heeft de nodige hoogtepunten gekend. Zo begon het seizoen met spannende wedstrijden in een zware poule in de herfst, om vervolgens in de zaal mooie battles uit te vechten met de sterke teams van Bloemendaal, Rood-Wit en HBS. De mannen hebben een mooie ontwikkeling als team doorgemaakt met als resultaat het welverdiende kampioenschap in de laatste competitieronde. Met speciale dank aan de coaches Roos & Stijn en het managersteam Sabien en Susan.

Wat een topteam, gefeliciteerd: Hugo, Olivier, Matthijs, Okke, Olivier, Tijmen, Toon, Simon, Tobias, Benjamin, Berend, Hugo, Jelle en Olle!

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook? Klik op de icoontje voor de nieuwsberichten en meer korte updates.
----

Wil je een indruk krijgen van wat er allemaal gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht? Oude nieuwsberichten kan je nalezen want staan allemaal nog op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.