Hockey & Trainingen

MO14-1 naar voorrondes NK op 17 juni!

Nieuws afbeelding 11-6-2023
In de laatste wedstrijd op zaterdag 10 juni tegen Pinoké heeft MO14-1 zich geplaatst voor de poulefase van het NK!

Om niet van andere uitslagen in de poule afhankelijk te zijn, moest deze wedstrijd door de meiden gewonnen worden. Dat bleek, ondanks de 9-0 winst op Pinoké in de vorige wedstrijd, toch nog een uitdaging. Het Pinoké team speelde heel goed met hoge druk. Na een wat moeizame en spannende eerste helft kwamen ze gelukkig in de 2e helft op gang met een paar mooie counters en hebben ze de wedstrijd met 3-1 verdiend gewonnen!

Wat een geweldig seizoen hebben de meiden van MO14-1 dit jaar gehad. Een jaar van vele sportieve hoogtepunten, onder leiding van coaches Julian de Witte en Pien Domhoff! Kampioen in de voorcompetitie, kampioen in de zaal, halve finale NK zaal, winnaar Holland Elite Tournament en nu zaterdag 17 juni naar de voorrondes van het NK! Ook de teamuitjes, teametentjes, kerstdiner, toernooi, weekendje Rotterdam met z’n allen logeren op de Castor en gister nog een geweldige zonnige BBQ op het strand bij Paal69 hebben bijgedragen aan de vorming van dit hechte super gezellige team!

Een top jaar met geweldige meisjes en als belangrijkste supporters de super enthousiaste ouders die altijd in groten getale langs de lijn aanmoedigen! Extra dank ook aan de teamsponsor Atlas Tax Lawyers/fiscalisten!

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook? Klik op de icoontje voor de nieuwsberichten en meer korte updates.
----

Wil je een indruk krijgen van wat er allemaal gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht? Oude nieuwsberichten kan je nalezen want staan allemaal nog op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.