SATURNUS ZAALHOCKEY TOERNOOIEN

Nieuws afbeelding 19-10-2009 In de Kerstvakantie worden voor het 3de achtereenvolgende jaar de Saturnus INDOOR-Toernooien georganiseerd door hockeyclub Ring Pass. Met in totaal tachtig deelnemende teams is het het grootste zaalhockeytoernooi van Nederland. Er worden voor zowel jongens als meisjes in alle leeftijdcategorieën toernooien georganiseerd. Bij elk van de acht toernooien is plaats voor tien deelnemende teams. Kijk in de agenda op de website (www.saturnustoernooien.nl) voor de datum van het toernooi voor uw team. De tien deelnemers spelen in poules van vijf een halve competitie. Beide nummers 1 van de poule spelen tegen elkaar om de toernooiwinst. De nummers 2 spelen om de derde en vierde plaats. Elke team speelt dus minimaal 4 volledige zaalhockeywedstrijden van 35 minuten. We streven naar een zo sterk mogelijk deelnemersveld, zodat de toernooien een uitstekende voorbereiding zijn op de (verdere) competitie na de Kerstvakantie. Onder de deelnemers van 2008 waren dan ook vier van de acht uiteindelijke landskampioen van dat seizoen.

Vanwege een storing in onze maildatabase is deze uitnodiging wat later verstuurd dan gebruikelijk. Normaliter krijgen oud-deelnemers als eerste de mogelijkheid om zich in te schrijven. Echter gaan de inschrijvingen nu al zo hard dat wordt aangeraden snel in te schrijven…

Excuses voor het ongemak!

Tot op een van de SaturnusINDOOR toernooien!

Met vriendelijke groet,
Sven Klement [Commissaris Extern]