Hockey & Trainingen

Trainers gezocht (ouders en jeugdleden)

Nieuws afbeelding 1-9-2023
Ontdek je talent, en word trainer op Alliance. De kids van de jongste jeugd zoeken jou!

De club zoekt:
  • ouders die training willen geven op woensdag- & vrijdagmiddag. Kom dus op het veld staan met je eigen kinderen.
  • jeugdleden van 13 jaar en ouder die zich willen ontwikkelen als trainer. Met een opleiding en salaris. Dat is toch beter dan vakkenvullen of kranten lopen?
De oefenstof wordt aangereikt en jouw voorbereidingstijd is hierdoor minimaal.

Kom dus training geven op woensdag- & vrijdagmiddag en aan de Jongste Jeugd van Alliance.

Meld je aan via: André Westdorp (Technisch Manager Jongste Jeugd) door een e-mail naar [email protected] of stuur een berichtje naar de categorieleider of je eigen coach/ manager.

Met sportieve groet van
de Jongste Jeugdcommissie

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes?
Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook?
Klik op de icoontjes voor de nieuwsberichten en meer korte updates.

Wil je een indruk krijgen van wat er gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht?
Oude nieuwsberichten kan je nalezen op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.