Alle Senioren

Alliance Heren 30-1 op zoek naar versterking!

Nieuws afbeelding 11-9-2023
Lieve ouders, verzorgers,

Wij zijn op zoek naar de vaders (leeftijd van ong. 30 tot ong. 45) die claimen dat ze vroeger echt wel goed konden hockeyen. Die 's avonds mooie verhalen vertellen tegen de kinderen of tijdens een borrel dat zij ook wel eens zijn geselecteerd voor district noord, in de hoogste (jeugd)teams hebben gespeeld, maar die de afgelopen jaren niet meer of minder hebben gehockeyd en die het mooi zouden vinden om het weer op te pakken.

Dus ben jij dit, of zit die naast je op de bank! Lees dan door.
  • Elke dinsdagavond wordt er getraind (min. 10 man + trainer)
  • Elke zondag fanatieke pot op goed niveau (bovenin 1e klasse)
  • MHC Alliance biedt de mogelijkheid tot het DUO lidmaatschap. Voor het eerste jaar committeer je je dan tot slechts de helft van de wedstrijden zodat je er weer rustig in kan komen voor een mooie prijs.

Niet geheel onbelangrijk! Bij elke thuiswedstrijd is er een oppas aanwezig, dus de kinderen kunnen gewoon mee naar de club terwijl je rustig kan hockeyen!! Dan heeft er in ieder geval 1 iemand thuis sowieso al gewonnen!
Vind je het mooi om een keer mee te trainen, of wil je meer weten? Schroom dan niet om ons te sms'en / bellen.

Aanvoerders van Alliance H30-1
David Bots (+31611615810)
Olivier Rikken (+31611394292)

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes?
Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook?
Klik op de icoontjes voor de nieuwsberichten en meer korte updates.

Wil je een indruk krijgen van wat er gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht?
Oude nieuwsberichten kan je nalezen op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.