Hockey & Trainingen

Opleidingen voor onze ouder-jeugdtrainer/coaches van start!

Nieuws afbeelding 22-9-2023
Woensdag is de eerste opleiding voor trainers/coaches van start gegaan met 16 ouders uit onze Dierentuin en jongste jeugd. Dit was de eerste van twee bijeenkomsten. De ouders zijn aan de slag gegaan met het bouwen van een goede sfeer binnen het team door het maken van concrete afspraken. In de volgende bijeenkomst zullen zij elkaar helpen bij het positief begeleiden van een wedstrijd. Volgende week woensdag 27 september start ook opleiding 2 en daarvoor zijn nog enkele plekken beschikbaar. Meld je daarvoor aan bij de jongste jeugdcommissie via [email protected].

Samen naar een positief hockeyklimaat voor alle kinderen binnen Alliance.

Marco Neuvel
Technisch Directeur MHC Alliance

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes?
Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook?
Klik op de icoontjes voor de nieuwsberichten en meer korte updates.

Wil je een indruk krijgen van wat er gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht?
Oude nieuwsberichten kan je nalezen op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.