Hockey & Trainingen

O10 & O12 keepers clinic op vrijdag 20 oktober - Doe je mee?

Nieuws afbeelding 13-10-2023
Zit jij in een O10 of O12 team? En ben je nieuwsgierig naar keepen? Of heb je het al eens gedaan en wil je wat meer leren? Kom dan naar de speciale O10 & O12 keepers clinic op vrijdag 20 oktober!

De clinic is van 16.45-17.45 uur, op de club op veld W3 en is gratis. In dat uur leer je van onze speciale keeperstrainers en vaste keepers uit de oudere teams, meer over wat keepen extra cool en leuk maakt. En je krijgt natuurlijk ook speciale tips & tricks. Na afloop gaan we ook nog wat drinken en is er een snack.
De clinic is onder onder leiding van Bram Kerkman - Alliance Keeper van het jaar 22-23.

Lijkt je dit leuk? Geef je dan op door een mail te sturen aan [email protected] voor dinsdag 17 oktober!

We hopen jullie in grote getale 20 oktober de ballen uit het doel te zien duiken.
Overigens kennen we ook de rol van duo-keeper; spelers die zowel spelen als keepen leuk vinden en nog geen keuze willen maken. Ook voor hen is deze speciale clinic bedoeld.

Groetjes van de keeperscommissie

ps. Waarom een speciale clinic voor O10 en O12 keepers?
Als één van de grootste jeugdclubs van Nederland zijn we bij Alliance altijd op zoek naar jeugdspelers met het talent voor de belangrijke rol van goalkeeper. Naar kinderen die niet terugschrikken voor een hoofdrol in de wedstrijd, die snel cruciale beslissingen durven te nemen, die met hun overzicht de verdediging kunnen aansturen. Alliance heeft dan ook een naam als broedplaats van topkeepers en
investeert in hun ontwikkeling. Vaak worden onze keepers gescout in de O10 en O12, op basis van enthousiasme, drive en talent.

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes?
Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook?
Klik op de icoontjes voor de nieuwsberichten en meer korte updates.

Wil je een indruk krijgen van wat er gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht?
Oude nieuwsberichten kan je nalezen op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.