Hockey & Trainingen

Dames 1 en Heren 1 gaan jeugdteams helpen

Nieuws afbeelding 3-11-2023
De speelsters en spelers van Dames 1 en Heren 1 gaan dit seizoen onze jeugdteams helpen bij hun wedstrijden. Hoe leuk is dat!

Op de zaterdagen 11 en 25 november zullen telkens 8 jeugdteams uit de O12, O14 en O16 twee Supercoaches krijgen van D1 of H1. Deze Supercoaches zullen de teams begeleiden samen met de eigen coaches en bezorgen de teams en begeleiders
een onvergetelijke wedstrijd.

Op deze manier willen de speelsters en spelers van Dames 1 en Heren 1 de verbinding maken met alle jeugdleden. De verbinding met de selectie- en opleidingsteams is al vaak aanwezig en we willen ook de overige jeugdteams aandacht geven. Omdat alle teams die verdienen. Zo werken we samen aan de gezelligste en sportiefste club van Kennemerland.

Wat mogen jullie verwachten:
  • Voor- en/of nabespreking in de D1 of H1 kleedkamers of de Bovenzaal
  • Goede warming up met persoonlijke tips en trucs
  • Positieve begeleiding tijdens jullie wedstrijd samen met jullie eigen coach(es)
  • Tips en aandachtspuntjes in de pauzes tussen de kwarten
  • Mogelijkheid om met je idolen op de foto te gaan
  • Alles t vragen over het spelen in Heren 1 of Dames 1
  • Handtekeningen na de wedstrijd op je stick shirt of bidon
  • etc.

Via je coaches hoor jullie wanneer jullie team aan de beurt is.
Ook in de lente zullen de Supercoaches weer aantreden!

Met sportieve groet,
Dames 1 en Heren 1

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes?
Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook?
Klik op de icoontjes voor de nieuwsberichten en meer korte updates.

Wil je een indruk krijgen van wat er gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht?
Oude nieuwsberichten kan je nalezen op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.