Zaalhockey

2e kans Zaalhockey Materialenbeurs

Nieuws afbeelding 8-11-2023

We gaan weer bijna de zaal in 😁

Op Alliance gaan wij graag duurzaam om met onze materialen en daarom willen wij dit jaar op zaterdag 18 november tussen 10:00-12:00 uur een 2e kans Zaalhockey Materialenbeurs organiseren.

Heb je nog een goede zaalhockeystick, zaalhockeyschoenen of een Alliance Osaka wedstrijdtenue liggen waar je zelf uitgegroeid bent? Dan is er vast iemand anders die daar nog prima een 2e ronde mee kan hockeyen in de zaal.

Wat kan je inleveren?

• zaalhockeystick
  • zaalhockeyschoenen
  • Alliance wedstrijdkleding (Osaka wedstrijdshirt, -broekje, -rokje)

Lever tussen 8 en 17 november je gebruikte zaalhockeystick/ -schoenen, Osaka Alliance tenue in bij het verzamelpunt in het clubhuis. Links van de bar staan kratten waar de spullen in kunnen.

Vermeld op je zaalstick/-schoenen/tenue:

• Je naam
  • De prijs
  • Je telefoonnummer
  • Een "tikkie” QR-code. (zie onderaan dit bericht hoe je een tikkie QR-code maakt)

Op zaterdag 18 november worden alle ingeleverde spullen tussen 10:00- 12:00 uur aangeboden in het clubhuis. Tijdens de verkoop zullen er enkele vrijwilligers aanwezig zijn om de beurs te overzien. De verkoop en juiste afhandeling van betalingen zijn echter op basis van vertrouwen en de verantwoordelijkheid van de koper.

Spullen die niet verkocht worden, kunnen tussen 20 en 24 november opgehaald worden in het clubhuis. Na deze periode kunnen de materialen niet meer opgehaald worden en zal door de club een passende bestemming gezocht worden.

Voorwaarden

• De aangeboden spullen dienen in goede/nette staat te zijn.
  • Schoenen graag middels touwtje of veters aan elkaar verbonden inleveren.
  • QR-code, prijs en naam goed zichtbaar op het artikel plaatsen.
  • Check voor het inleveren zelf eerst of je QR-code werkt!

De vraagprijs bepaal je zelf, maar prijs je spullen niet te duur, denk bijvoorbeeld aan:
  • €5-€15 voor een junior zaalstick
  • €5-€50 voor een volwassen zaalstick
  • €5-€20 voor zaalhockeyschoenen
  • €5-€15 voor Alliance Osaka wedstrijdkleding

De 2e kans Zaalhockey Materialenbeurs wordt georganiseerd op basis van vertrouwen. MHC Alliance is niet verantwoordelijk voor onjuiste/niet goed verwerkte betalingen, verlies of beschadiging van ingeleverde spullen. Indien er te weinig zaalhockeyspullen worden aangeboden voor de verkoop, kan er besloten worden te beurs te cancelen.

We zijn nog op zoek naar vrijwilligers die tijdens de beurs (1 à 2 uur) kunnen helpen met het netjes houden van de beurs en het begeleiden/toezien op juiste betalingen via Tikkie QR-codes.

Meld je aan bij Claire via de mail

Hoe gebruik je de Tikkie QR-code?

1. Maak een Tikkie met een vast bedrag aan.
  2. Geef de Tikkie een beschrijving, zoals 'zaalhockeystick Fee'.
  3. Tik op het QR-code icoontje en daarna op de 'Print’ button.
  4. Print de QR-code en plak/hang deze op/aan je zaalstick/-schoenen.
  5. De koper scant de QR-code en de betaling wordt op jouw rekening gestort.