Hockey & Trainingen

SuperCoaches op herhaling

Nieuws afbeelding 24-11-2023

Aanstaande zaterdag hebben we al weer de 2e ronde van de SuperCoaches. Ook deze keer hebben wij weer een 4-tal H1 en D1 toppers in de ‘aanbieding’ die de volgende teams gaan coachen (samen met hun eigen coaches)

Onze SuperCoaches hebben er weer enorm veel zin in en zullen de teams voorzien positieve aanmoedigingen, goede verhalen, mooie tactische plannetjes en een leuke ochtend/middag met de teams.

Na afloop van de wedstrijd kunnen alle spelers en speelsters met de SuperCoaches op de foto en worden er handtekeningen uitgedeeld.
  • Lotte Mout en Dimka Dellenbag coachen MO14-4 en MO14-7
  • Diana Beemster en Jet de Rooij coachen MO12-8 en MO14-11
  • Jort van Laar en Yannick Schrama coachen JO14-4 en JO14-5
  • Nils Boer en Teun Roerink coachen JO12-3 en MO12-11
Wij hebben er zin in en wachten de teams ongeveer 45 minuten voor aanvang van de wedstrijd op in het clubhuis.