Zaalhockey

Alle ins en outs over zaalhockey!

Nieuws afbeelding 25-11-2023

We gaan de zaal weer in!

En O10 zelfs voor de allereerste keer. Spannend en vooral leuk.

• Maar wat is eigenlijk het verschil tussen veldhockey en zaalhockey?
  • En heb je voor zaalhockey speciale uitrusting nodig?
  • Wat betekent het als ik als ouder zaalleiding heb of spelbegeleider ben?
  • En wat is eigenlijk een block zetten?

Graag nodigen we coaches, begeleiders en ouders van O10 uit voor de Zaalhockey Info Avond op woensdag 29 november om 19.00 uur in het clubhuis:

• Overzicht zaalseizoen 2023-2024
  • De rol van de coach/manager, zaalleiding en spelbegeleider
  • De O10 zaalhockey spelregels uitgelegd (door Ewoud Meeuwissen)
  • Een inkijkje in Zaalhockey Technieken die we gaan trainen (door André Westdorp)

Kom vooral woensdagavond binnenlopen om te worden bijgepraat: aparte aanmelding is niet nodig.

Kijk hier voor meer informatie over zaalhockey.

Voor coaches en managers van O12 t/m O18

Hoe zat dat ook alweer met coachen, zaalleiding en de zaalhockey spelregels? En welke technieken en trucs gaan we in de trainingen verder ontwikkelen om van onze spelers echte zaalhockey-toppers te maken?

Graag nodigen we jullie uit voor de Zaalhockey Info Avond op woensdag 29 november om 20.30 uur in het clubhuis:

• Overzicht zaalseizoen 2023-2024
  • De rol van de coach/manager, zaalleiding en zaalscheidsrechter
  • Recap zaalhockey spelregels en belangrijkste wijzigingen (door Ewoud Meeuwissen)
  • Een inkijkje in Zaalhockey Technieken die we intrainen (door Sander Noordhof)

Kom vooral woensdagavond binnen lopen om weer helemaal bijgepraat te worden: je hoeft je hiervoor niet apart aan te melden.