Zaalhockey

Zaterdag 2 december de hele dag Topklasse zaalhockey in Alliance Arena

Nieuws afbeelding 1-12-2023
Deze zaterdag is voor de meeste teams de laatste veldwedstrijd van de eerste helft van dit seizoen. Voor de Meisjes O16-1 en Jongens O16-1 start zaterdag al de zaal competitie! Zij spelen het hoogste zaalhockey niveau: Topklasse. Bijzonder is dan bij de Topklasse poule de meiden en jongens elk weekend een volledige dag op dezelfde locatie spelen. Deze zaterdag spelen dus alle teams (waaronder Alliance MO16-1 en JO16-1) in onze eigen Alli Arena!

De hal is zaterdag dus bomvol met allemaal topteams op NK niveau. Kom kijken en aanmoedigen. Het is superleuk om deze topteams te zien zaalhockeyen

MO16-1:
  • 12.45 uur tegen Athena
  • 14.45 uur tegen Rood-Wit

JO16-1:
  • 13.45 uur tegen Rood-Wit
  • 15.45 uur tegen Amsterdam.
Wil je meer weten van de teams in deze poules? Kijk verder op hun Instagram pagina's!

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes?
Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook?
Klik op de icoontjes voor de nieuwsberichten en meer korte updates.

Wil je een indruk krijgen van wat er gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht?
Oude nieuwsberichten kan je nalezen op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.