Toernooien

Doe mee met de O10 ‘Glow in the dark’ zaalclinic van Dames en Heren 1!

Nieuws afbeelding 14-12-2023

Update: Inschrijvingen zijn vol! Zie andere berichten met superleuke alternatieven: 28 /12 de Turbo Skilzz clinic.
Op 3-5/01 Sportways zaalhockeykamp. Beide evenementen in onze Alli Arena.

Zaalhockey O10 clinic en fun in de kerstvakantie!

Beste spelers van de O10,

Speciaal voor jullie wordt er op woensdag 3 januari in het Kennemer Sportcenter in Haarlem door Alliance Dames en Heren 1 een stoere clinic gegeven met een coole ‘Glow in the dark’ wedstrijdzaal! Je kunt hier alleen of met (een deel van) je team aan meedoen.

Ter voorbereiding van de zaalcompetitie worden er aantrekkelijke trainingen gegeven met tips en tricks door onze D1 en H1 helden. En je speelt wedstrijdjes in de ‘Glow in the dark’ zaal, een ervaring die je lang zal herinneren. Zaalhockey is sowieso een superleuke hockey variant en met deze clinic willen we het zaalseizoen extra goed benutten! Je kunt lekker oefenen met andere leuke kinderen en het wordt ook nog een gezellige dag! Doe je met ons mee?

KLIK HIER VOOR EEN FOTO IMPRESSIE VORIGE EDITIE

Iedereen wordt ontvangen door de ‘Glow’ meiden en jongens van Dames en Heren 1 waarna je wordt ingedeeld in groepjes. Je krijgt oefeningen met individuele tips waarbij je tricks leert zoals de tip-in, turnen en natuurlijk scoren. En je krijgt je eigen Dames of Heren 1 teamcoach bij de wedstrijdjes. Er wordt gezorgd voor limo, er is lekkere muziek tussendoor en je kunt met je team, vrienden en vriendinnen op de foto met reuze oliebollen. Er zijn extra activiteiten en leuke prijzen te verdienen. Natuurlijk ontbreken de (vele!) oliebollen niet!

Er zijn twee shifts van 09.30-12.30 uur en van 13.00-16.00. Zaalschoenen, bitje en zaalhandschoen zijn verplicht.

Om de kosten te dekken is het inschrijfgeld per speler € 22,50. Dit bedrag is inclusief zaalhuur, apparatuur, drankje, oliebol, versnapering en natuurlijk ‘Glow’ Dames en Heren 1.

KLIK HIER OM JE IN TE SCHRIJVEN !

Schrijf je in via deze link, dan houden we een plaatsje voor je vrij! Inschrijven kan individueel of met (een deel van) een team. Hierna krijg je een betaalverzoek en is je inschrijving definitief.

Voor verdere vragen kun je ons bereiken via [email protected] of 0618217001.

Tot 3 januari!

Namens de organisatie,