Turbo Skilzz zaalclinic voor O9, O10, O12 op 28 december

Nieuws afbeelding 22-12-2023
Op 28 december organiseert MO16-1 de Turbo Skilzz clinic in onze eigen Alli arena! Vorig jaar is dit team in de zaal gedeeld derde van Nederland geworden. Wil jij ook leren slepen, coole zaaltrucjes leren of het perfecte verdedigende blok uitvoeren? Je mag 2 introducees, bijvoorbeeld je vriendinnetje of vriendje die komt logeren. Gezellig!
Snel inschrijven, want vol = vol!

Wie:
O9, O10, 012 en voor hockeyvriendjes van een andere club!
Datum:
Donderdag 28 december 2023
Tijd:
09:00 – 12:00 uur (aanmelden vanaf 08.30 uur)
Kosten:
Extra:
Inclusief snack limo en een surprise voor de opvallendste hockey(st)er van de dag!
Let op:
Zaalschoenen, zaalstick, bitje en handschoentje zijn verplicht

Hoe schrijf je je in als lid?
  • Log in via de app (als je als ouder bent ingelogd met meerdere familieleden, zie je alleen evenementen voor jezelf en zal je voor je kinderen op de website moeten inloggen - of in de app met de gegevens van de deelnemer). of log in op onze website www.mhc-alliance.nl. Doe dit met de inlognaam en wachtwoord van degene die gaat deelnemen.
  • In de app schrijf je in voor 'Turbo Skilzz clinic' via menu: ...Meer/Evenementen
    Op de website achter login via menu Club/Evenementen
  • Kies of je een introducee mee wilt nemen (max. 2 introducees)
  • Reken af via iDeal, je hebt dan meteen betaald - ook voor je introducee.
Hoe schrijf je je in als introducee?
  • Dit kan alleen via de inschrijving van jouw vriendje of vriendinnetje dat lid is.

Heb je vragen of heb je meer informatie nodig? Aarzel niet om contact met ons op te nemen via [email protected].

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes?
Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook?
Klik op de icoontjes voor de nieuwsberichten en meer korte updates.

Wil je een indruk krijgen van wat er gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht?
Oude nieuwsberichten kan je nalezen op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.