Hockey & Trainingen

Op maat gemaakt bitje nodig? Kom naar de hapdag op 10 februari.

Nieuws afbeelding 10-2-2024 Op maat gemaakte hockeybitjes van onze partner SPTL.

Op zaterdag 10 februari is er weer gelegenheid om een afdruk te laten maken voor een professioneel op maat gemaakte gebitsbeschermer. SPTL is in het clubhuis aanwezig van 10:00-14:00 uur, graag van tevoren aanmelden. Je kan uiteraard op de dag zelf ook langslopen.

Jaarlijks komen er bij hockey plm. 6000 gevallen van tandletsel voor in Nederland. Het is daarom belangrijk om het gebit goed te beschermen met een op maat gemaakt hockeybitje. Een op maat gemaakt mondbeschermer heeft een goede pasvorm die zorgt voor optimale bescherming, meer draagcomfort, beter ademen, beter slikken en beter praten.

Gelieve aan te melden via www.sptl.nl/hapdagen en kies jouw club Alliance.
(Op de hapdag ligt je aanmelding uitgeprint voor je klaar, zijn we snel klaar).

Zie de flyer als bijlage van dit bericht voor meer info over assortiment, prijzen en kleuropties.

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes?
Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook?
Klik op de icoontjes voor de nieuwsberichten en meer korte updates.

Wil je een indruk krijgen van wat er gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht?
Oude nieuwsberichten kan je nalezen op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.