Hockey & Trainingen

MO16-1 speelt op NK zaal zaterdag 27 januari!

Nieuws afbeelding 23-1-2024
MO16-1 heeft zich geplaatst voor het NK zaal!

Afgelopen zaterdag speelde MO16-1 een razend spannende wedstrijd tegen Pinoké, die ze met 1-0 hebben gewonnen. Mede dankzij deze overwinning staat MO16-1 aankomende zaterdag 27 januari in de 1/8 finale van het NK! De meiden zijn er helemaal klaar voor en hebben jullie support hard nodig!

Wie? MO16-1 neemt het op tegen SCHC MO16-1
Wat? NK zaal MO16
Wanneer? Zaterdag 27 januari om 13.20 uur (en als we winnen, spelen we later op de dag de 1/4 finale). Voor KNHB speelschema klik hier.
Waar? Sportcentrum Valkenhuizen, Beukenlaan 23, 6823 MA Arnhem (link website en navigatie)

Op de foto:
Staand van links naar rechts: Mazarine, Lotte, Xavie, Sophie, Félice, Suus, Annick en Sander
Zittend van links naar rechts: Olivia, Fien, Carlijn, Puck

Neem al je toeters, bellen en spandoeken mee, want MO16-1 belooft er een fantastische wedstrijd van te maken!

Zien we jou in Arnhem?
Tot dan!!

Groetjes,
Speler en coaches MO16-1

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes?
Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook?
Klik op de icoontjes voor de nieuwsberichten en meer korte updates.

Wil je een indruk krijgen van wat er gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht?
Oude nieuwsberichten kan je nalezen op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.