Hockey & Trainingen

Zaal H1 sluit af met een doelpuntenrecord

Nieuws afbeelding 24-1-2024
Met een weergaloos doelpunt van Tijmen van der Veen (vanaf de achterlijn stijf in de bovenhoek….) sloot Heren 1 het zaalseizoen af met de eerste plek in de voorlaatste speelronde.
Zondag 28 januari is ons Heren 1 vrij en moet Xenios tenminste 2 punten pakken willen zij ons voorbij gaan. Met een record aantal doelpunten voor (77 stuks) hebben onze mannen wederom laten zien dat Alliance over vele zaaltalenten beschikt.

In 6 speelronden (van elk 2 wedstrijden) hebben we heel wat mooie potjes gespeeld, ondanks dat af en toe het ochtendhumeur wat roet in het eten gooide. De verliespotjes gaan ons misschien promotie kosten maar de stemming was altijd opperbest.

Met Jappie en Teun als coaches bleef de rust en focus erin en konden we ‘onverstoorbaar' door blijven spelen met deze mooie vriendengroep. Zaalhockey is toch wel 't mooiste spelletje in de wintertijd.

Onze dank gaat ook zeker uit naar goede vrienden die ‘ff kwamen meedoen…’ Diederik van Berkel (Laren), Stefan Verbeek (goalie van Hisalis), Martijn Jans (zaalhockeyer pur sang), Tijmen van der Veen (Amsterdam) en de trainingsondersteuning van Casper van der Veen (Bloemendaal) en Phileine Hazen (goalie Bloemendaal) - dank jullie wel.

Gelukkig hebben we de foto’ en de doelpunten nog:
Jort van Laar 19
Philip van Poelje 17
Tijmen van der Veen 9
Jonathan van Daalen 8
Tijn Hazen 8
Tobias Neuteboom 8
Bram Endlich 5
Martijn Jans 3

Op naar een mooie lentecompetitie op het veld!

Groetjes van Jappie, Teun, Diederick, Jonathan, Bram, Tijn, Martijn, Jort, Tobias, Philip, Teije, Yannick, Tijmen, Stefan en Kylian

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes?
Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook?
Klik op de icoontjes voor de nieuwsberichten en meer korte updates.

Wil je een indruk krijgen van wat er gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht?
Oude nieuwsberichten kan je nalezen op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.