CLUB VAN 200: draag Alliance een warm hart toe!

Nieuws afbeelding 12-11-2009 Onze club is druk bezig zichzelf op de kaart te zetten. Met meer dan 1700 leden zijn we inmiddels uitgegroeid tot een van de grootste en snelst groeiende hockeyclubs van Nederland. Om dit allemaal goed te organiseren is steeds meer geld nodig. Regelmatig spreken wij met mensen die wat extra's voor de club zouden willen doen in de vorm van een financiële bijdrage. Voor u allen hebben wij een speciale fiscaal aftrekbare regeling ontworpen. In de bijlage kunt u hier alles over lezen. Bent u serieus geïnteresseerd, dan kunt u alle relevante documenten en toelichting downloaden vanaf onze site, met de volgende instructie :
  • ga naar www.mhc-alliance.nl
  • ga naar het EMMA-login scherm en login met lidnummer en wachtwoord
  • ga naar "Documenten"  in de linker groene kolom
  • download alle relevante documentatie bij "De Club van 200"
Met fiscaal aftrekbare groeten

Namens de Sponsorcommissie van MHC Alliance