Hockey & Trainingen

JO18-1.2 zaalkampioen!

Nieuws afbeelding 9-2-2024
Voor de JO18.1.2 was het seizoen nog geen gelopen race en het team moest het laatste weekend nog vol aan de bak tegen de nummer 1 (Hurley) uit hun poule. De jongens wisten de mannen van Hurley te verslaan met 4-2. In de 2de wedstrijd moest minimaal gelijk gespeeld worden om kampioen te worden. Deze wedstrijd werd met 7-0 gewonnen.

De JO18.1.2 heeft het indrukwekkende record van Heren 1 overtroffen door 81 doelpunten te maken dit zaalseizoen. Wow!

Na de wedstrijd zijn de mannen met de gehele JO18.1 en JO18.1.2 en staf gaan eten bij Bief en Burgers om deze 2 kampioenschappen te vieren!!

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes?
Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook?
Klik op de icoontjes voor de nieuwsberichten en meer korte updates.

Wil je een indruk krijgen van wat er gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht?
Oude nieuwsberichten kan je nalezen op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.