Hockey & Trainingen

MO14-1 zaalkampioen!

Nieuws afbeelding 13-2-2024
Met de eindstand van 36 punten uit 12 wedstrijden en een doelsaldo van +40 was de competitie voor de subtopklasse al voor het laatste weekend beslist. De meiden konden in de laatste twee weekenden niet meer worden ingehaald. Toch werd - noblesse oblige - nog even doorgepakt om te laten zien wie het terechte kampioensteam is! De tegenstanders werden iedere wedstrijd vastberaden opgerold. Met duidelijke formaties, goede samenwerking, tactiek en communicatie bleef het team tot het laatste fluitsignaal haar eigen spel spelen. De goede uitslagen waren het bewijs.

Op de foto v.l.n.r. staand: Nienke, Emma, Kiki, Noor, Olivia, Emily, Puck en zittend: Féline en Lisa.

Het feest voor MO14-1 was compleet omdat ook het zaalteam MO14-1.2 kampioen is geworden. 🤩🔥 Met eervolle vermelding voor Nienke omdat zij in beide teams heeft gekeept!

En natuurlijk dank aan de coaches Tijn en Bram, team managers Alice en Jadine, de altijd aanwezige enthousiaste ouders en last but not least de teamsponsor Atlas Tax Lawers | Fiscalisten.

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes?
Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook?
Klik op de icoontjes voor de nieuwsberichten en meer korte updates.

Wil je een indruk krijgen van wat er gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht?
Oude nieuwsberichten kan je nalezen op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.