Bestuurstafel

Algemene Leden Vergadering MHC Alliance

5-6-2008
Wil je meepraten over de zaken die onze club aangaan ? Kom dan naar de Algemene Leden Vergadering van MHC Alliance. In deze vergadering informeren bestuur en commissies je over het afgelopen seizoen en stellen zij plannen voor, voor het aanstaande seizoen. Toegankelijk voor alle (ere)leden, leden van verdienste en wettelijk vertegenwoordigers van jeugd-leden (ouders/verzorgers). Aanvang : 18 juni a.s. 20.00 uur in ons clubhuis. Vergaderstukken zijn opgenomen in de laatste Alliance Nieuws (uitsluitend op papier)
Komt U ook !!!