Knotshockey voor senioren (60+) van start

Nieuws afbeelding 19-11-2009 Afgelopen woensdagmorgen heeft de eerste knotshockey-training voor senioren plaatsgevonden. Ondanks stormachtige wind hebben 14 senioren (60+) o.l.v. trainer Jaap Kleijn de weg naar het veld gevonden. Knotshockey is een door de KNHB ontwikkelde sport voor ouderen, die inmiddels bij veel hockeyverenigingen in het land wordt beoefend. Deze sport kan op elk niveau worden beoefend en hockeyervaring is niet nodig. Knotshockey is vooral ook een sociale aangelegenheid. Na de training staat de koffie klaar in het clubhuis. Woensdag 2 december is de volgende training die start om 10.30. Daarna begint de winterstop om medio maart weer volop van start te gaan.
Ook zin om mee te doen, of nog ergens een opa of oma die het leuk vindt om te gaan bewegen? Geef je op bij Anneke van Doorn via email: [email protected]
Bijlage