Hockey & Trainingen

JO12-2 seizoenkampioen!

Nieuws afbeelding 30-5-2024

Afgelopen zaterdag is JO12-2 afgetekend kampioen geworden. De boys wisten de zege in de topwedstrijd tegen de nummer 2 uit de poule veilig te stellen. Knap gedaan!

Na een vliegende start met een 2-0 voorsprong sloegen de zenuwen toe en kwam de tegenstander terug tot 2-2. Sterk keeperswerk en een helpende hand van de doelpaal hield Alliance in de wedstrijd. Met steun van de massaal toegestroomde supporters schakelde Alli in het laatste kwart een tandje bij en liepen de mannen uit tot een verdiende 6-3 overwinning.

Onder andere twee kiezelharde backhandschoten stelden de zege veilig. Na de regendouche volgde een heuse medailleceremonie en kinderchampagne douche. Op het feest zaterdagavond werd het kampioenschap tot in de late uurtjes gevierd.

Veel dank aan onze coaches Dante en Jorrit, onze sponsors LiDRS leiderschapsontwikkeling en Atlas tax Lawyers/Fiscalisten en natuurlijk onze trouwe fans, supporters en familieleden die dit succes mogelijk hebben gemaakt!

Matthijs van Doorn

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes?
Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook?
Klik op de icoontjes voor de nieuwsberichten en meer korte updates.

Wil je een indruk krijgen van wat er gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht?
Oude nieuwsberichten kan je nalezen op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.