HUISREGELS

4-12-2009

Sinds vorig geven we als vereniging aandacht aan belangrijke thema’s als respect en sportiviteit op en om de velden. Het is belangrijk dat we rekening met elkaar houden, of dat nou is op en om het veld, in het clubhuis of met de bewoners in de buurt. Klik op de bijlage en tref daar aan een overzicht van de Alliance Huisregels over gedrag op en om de velden, parkeren, het stallen van scooters en fietsen, alcoholgebruik, het schoonhouden van de velden etc. Kortom: samen maken we de vereniging, laten we allemaal een handje helpen!