coaches en begeleiders opgelet!

4-12-2009

Coaches en begeleiders opgelet! De velden zijn overvol. Wekelijks wordt er flink gepuzzeld om alle wedstrijden ingedeeld te krijgen en drukken we iedereen op het hart om op tijd te beginnen en op tijd te eindigen. De AHA-commissie heeft de voorwaarden voor een aangename hockey-(zater)dag nog eens helder op een rij gezet. Klik op de bijlage voor alle info. Bestuur en AHA-commissie willen iedereen nog eens op het hart drukken deze regels in acht te nemen (voor zover dat niet al lang gebeurt!) Op die manier lopen de wedstrijden op tijd,  verlopen de wedstrijden sportief   en benaderen we teamgenoten, tegenstanders, arbiters en coaches op een prettige manier.

En iedereen voor wie de huisregels al lang bekend waren en deze als vanzelfsprekend altijd al in praktijk brachten: jullie verdienen een dikke pluim! Bijlage