Bestuurstafel

ALV op 2-2 & DOCUMENTEN

Nieuws afbeelding 27-1-2010 Op 2 februari om 20.00 uur is er weer een ALV. Die houden we sinds de statutenwijziging in juni 2009 namelijk twee keer per jaar. We doen dat met een reden: Als je maar één vergadering per jaar hebt gaat het wel erg veel over geld en verantwoording van het gevoerde beleid. In de tweede ALV kunnen we het meer hebben over de reden van ons bestaan: hockey. En daar gaat het dus op 2 februari bij uitstek over. We gaan belangrijke voorstellen doen over de aanstelling van een AHA Manager en de keuze voor een extra kunstgrasveld.

De onderliggende documenten treft u aan op het beveiligde deel van onze Alliance website. Login met behulp van uw lidnummer en wachtwoord (of die van uw kinderen) en ga naar de rubriek "Documenten". Onder het kopje ALV2010, treft u de Inleiding aan als mede de Financiele Tussenrapportage.

Waarom we geld moeten gaan uitgeven aan een nieuwe AHA manager gaat Frank Dellenbag, in het bestuur verantwoordelijk voor de AHA, aan iedereen uitleggen. Waarom we een 6e kunstgrasveld nodig hebben en waar dat gaat komen wordt uitgelegd door Philip Becker, hoofd van onze kunstgrascommissie. We staan met AHA manager en veld voor een forse investering in de verdere ontwikkeling van onze vereniging.  Een investering die naar het idee van het bestuur noodzakelijk is. Maar ook een investering die van alle leden ook offers zal vragen.

Vandaar dat het zo belangrijk is dat u er bent. Zodat u begrijpt waar 'ons' geld naar toe gaat en daarover meebeslist. Wij rekenen, net als in februari en juni vorig jaar op een grote opkomst. Mogen wij ook op uw aanwezigheid rekenen?  Staat 2 februari al in úw agenda?

Tot dan!

Erik Jan Verhulst