Hockey & Trainingen

Alliance ontvangt Settlers High School uit Zuid Afrika

Nieuws afbeelding 23-3-2010 Donderdag 25 maart om 18:30 uur speelt Alliance MB1 en een combinatie van Alliance JA1/JB1 tegen de teams van Settlers High School uit Zuid Afrika tijdens de Cape Town South Africa Hockey Tour. Al sinds 1996 wordt deze hockey tour georganiseerd. Settlers High School is een school met een grote passie voor hockey. Zijn zien Nederland als een groot hockeyland en doen hier dan ook graag ervaring op. Naast Alliance zullen zij ondermeer MHC Goirle bezoeken en trainen op de velden van HC Bloemendaal. De wedstrijden zullen tegelijkertijd worden gespeeld om 18:30 uur en na afloop zullen alle teams gezamenlijk eten in het clubhuis.